fredag 1 februari 2013

Kaos!

Har nu börjat packa och för tillfället råder det verkligen kaos här hos mig. Mina kläder är lite överallt just nu. Det är faktisk sjukt svårt att veta vad man skall packa med sig, eftersom 23kg sist och slutligen är väldigt lite. Speciellt när man skall vara borta över fem månader. Har hört att det kommer att vara ganska kyligt och regnigt i Taipei i början, men enligt min iphone så har man lovat 26 grader den dagen jag kommer? Låter inte alls så dumt hörni :)

So nice! Dessutom så kommer det ju bara att bli varmare och varmare!

Mitt problem verkar vara det att jag packa såna kläder som jag vill kunna använda, dvs. strand och party kläder. Är rädd att jag har för lite vardagliga kläder. Och herregud, hur skall man ännu få flera par skor att rymmas? Hittils har jag inbillat mig att jag kan köpa skor där, men min lista börjar vara ganska lång. Hittils har jag då planera köpa gummistövlar, lenkkaren, converse, klackisar och flip flops där. Haha most nog försöka få några av dem att rymmas i min kappsäck, för det här kommer nog inte att bli någon shoppingresa ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar