onsdag 13 februari 2013

National Palace Museum

Idag mötte jag en annan av mina buddyn och hennes föräldrar. De kom efter mig från min lägenhet och så åkte vi till National Palace Museum var vi åt en stor lunch med hennes föräldrar. Ylläri pylläri så fick jag ännu mera presenter av dem :) they are so nice!

Jane, hennes föräldrar och jag utanför National Palace Museum.
Efter lunchen åkte föräldrarna hem och jag och Jane gick till museumets trädgård, var vi bland annat såg världens coolaste peacock. Efter det hade vi en guidad rundtur i museumet. Sen gick jag och Jane till hennes favorit pub och åt och drack. Hennes familj var väldigt annorlunda från de andra lokala jag har träffat, de var väldigt internationella och alla tala flytande engelska. 

Den var sååå häftig! 
Om 5 timmar ska jag vakna, för vi åker nämligen till Kenting på moronen!! (googla för pics ;)) 
Nati nati! <3


1 kommentar: