tisdag 29 januari 2013

Venetian mask party

Vilket veckoslut! Igår hade tvillingarna R och R sin 50 års fest (25+25) i Ravintola Sipuli. Temat var att alla skulle ha en venetiansk mask på sig. Tycker att det var ett bra tema, man behöver liksom inte klä ut sig helt och hållet men endå nånting liksom. Dessutom blev det ju fina bilder med maskerna på :D. Festen började med lite minglande, varefter det följdes en tre rätters middag och dans.  All in all en jättelyckad kväll!

Freddi & Jag


Mimmi, Cilla, Martina, jag & Freddi


Max & Elvi


Elvi & Jag


En bild från min instagram! 

På fredagen var jag och Freddi i grani och äta middag hos mamma och pappa, samt på lite andra äventyr! Haha.

Det här var mitt sista hela veckoslut i Finland, om prick en vecka sitter jag i bilen påväg till flygfältet redan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar