söndag 3 februari 2013

girls night out

Hej allihopaa! Nu är det snart dax att åka till flygfältet, men först tänkte jag sätta lite bilder från igår!

På dagen hade vi först släkt avskeds lunch här hemma hos mums & paps och det var mysigt. Vi åt thai soup och jag fick jättefina presenter :) Tackis!

Bono, Cicu & Benita
Sötaste kusinen!

3 nya armband som jag fick :) från Thomas Sabo och Chan Luu

Efter lunchen åkte jag o Cicu till mig och fixa, för jag hade bjudit en massa söta tjejer till mig! De va så roligt så vi stanna ända tills kl. 1 hemma hos mig. Efter de tog vi taxi till aussi club. Fick också jätte fina presenter av mina kompisar! Hihii allt som allt så fick jag 2kg fazers blå och massa karkki o annat najzz som kan behövas i Taipei:P.




Nicolina & Kira

Girlss


Nico, Anna, Filippa, Kira & Anna 




Fick en fin I <3 Helsinki paitu :)


!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar