torsdag 24 januari 2013

10 days!

Iiks, nu är det bara 10 dagar kvar tills jag åker! Det känns faktiskt ganska bra, dagarna känns rätt så tråkiga nu när alla andra har börjat skolan igen. Mina dagar har bestått av förberedelser, träning och att träffa kompisar. Låter ganska skönt, men efter två månaders jullov börjar man nog längta tillbaka till rutinerna igen.

Fick mitt visum den här veckan!

Läget är ganska långt under kontroll, jag har skaffat visum och tagit vacciner, fixat pick up service, och så vidare. Men jag förstod inte alls hur jag skall anmäla mig till kurserna på NCCU (mitt universitet). Detta ledde förståss till att jag inte hann anmäla mig till en enda kurs i tid. Men hoppet är inte ute, anmälningsprocessen består av 4 tillfällen så hoppeligen lyckas jag på nästa försök ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar