torsdag 7 mars 2013

Maokong

Idag tog jag, Alix, Albane, Sebastian, Anne Sophie och Stephanie Maokong gondolen ända till toppen! Det var sååå juvligt väder, soligt och varmt, så det var en perfekt dag för att vandra omkring i bergen. Det tar ungefär 30 minuter med gondolen för att komma till Maokong. Vi gick till ett Tea House och beställde in super dyrt (och bra;)) te som vi själva måste laga. Vi drack det från dom minsta kopparna jag nånsin sett (mindre än en espresso typ haha) så det blev väldigt många koppar te kan jag lova!



Efteråt så promenerade vi vääldigt långt, för att se på några tempel och för att njuta av vädret och den juvliga utsikten :)



Imorgon ska det igen vara fint väder och på morgonen har jag lovat att gå och springa i parken med Marie. Jag har int sporta på över en månad så det är nog på tiden nu:)xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar